מתקדמים: 8 טיפים לקידום בעלי מקצוע בפייסבוק

בין אם אתם שיפוצניקים, קבלנים או אפילו מעצבי פנים, אין ספק שפייסבוק מהווה כלי שיווקי חשוב בעבורכם. וכיום, עמוד עסקי בפייסבוק הוא חלק בלתי נפרד מהשיווק הדיגיטלי של העסק, זאת לצד שיווק ברשתות חברתיות נוספות והקמת אתר אינטרנט מקצועי. לא כולם יכולים לשכור את שירותיו של מנהל רשתות חברתיות לטובת קידום העסק הפרטי שלהם, ועל כן, ריכזנו בעבורכם 8 טיפים שיסייעו לכם לקדם את העסק שלכם בפייסבוק, לבד ובקלות. שנתחיל?

1 – קניית לייקים בפייסבוק

עמודי פייסבוק חדשים או עמודים עם מעט מאוד עוקבים, לא ייחשפו לקהל רחב ולכן חשוב לעבות את כמות העוקבים בעמוד או את כמות הלייקים לפוסטים ותכנים שעלו בעמוד, כשניתן לעשות זאת בכמה דרכים, ואחת מהן היא קניית לייקים בפייסבוק. חשוב לציין שיש לעשות זאת דרך ספק ייעודי, ולו כדי שהאנשים שיגיעו אל העמוד שלכם יהיו רלוונטיים בעבורכם, ופה נעצור לציין כי מצאנו אתר מוביל בתחום, שנקרא YOUHOO, שעוסק לא רק בקידום בפייסבוק אלא ברשתות חברתיות נוספות.

בין האפשרויות הנוספות, ניתן לבצע קידום ממומן בפייסבוק או קמפיין לגיוס עוקבים, רק קחו בחשבון שזה יצריך מכם ללמוד מעט את התחום על מנת להבין כיצד לטרגט נכון ואיך לבנות קמפיין טוב ברשת החברתית.

2 – השלימו את כל השדות, ומלאו את כל הפרטים

כשאנשים מגיעים אל העמוד שלכם, הם כנראה מתעניינים בשירות שאתם מספקים, ולכן חשוב למלא את כל השדות הרלוונטיים, כמו אזור האודות שלכם, האזור הגיאוגרפי שבו אתם עובדים, השירותים שאתם מספקים וכו'. אם למשל אתם נותנים שירות בתחום של עיצובים בגבס, דאגו לציין זאת. חשוב שתספקו ללקוחות הפוטנציאליים כמה שיותר מידע על העסק, וזה חלק לבתי נפרד מהגדרת עמוד הפייסבוק באופן האידיאלי.

מתקדמים: 8 טיפים לקידום בעלי מקצוע בפייסבוק

3 – העלו תכנים בתדירות קבועה, לפחות פעמיים בשבוע

כשעמוד פייסבוק לא פעיל, החשיפה שלו יורדת (ובאופן כללי חשוב להבין שהחשיפה האורגנית בפייסבוק אינה גבוהה). לכן, כדאי להעלות תכנים לפחות פעמיים בשבוע, על מנת לשמור על רצף, וגם כדי להראות לגולשים ולעוקבים שהעמוד פעיל.

4 – צרו תוכן מעניין, כמו סרטוני הדגמה ו DIY

שתפו את העוקבים שלכם בתכנים מעניינים ובעלי ערך, זה יעזור לכם ליצור מוניטין חיובי ברשת. למשל, תוכלו להעלות סרטון הדרכה שמסביר איך לצבוע קיר, או לחלופין כיצד יודעים אם יש צורך להחליף צנרת בבית וכו'.

5 – תייגו אנשים בפוסטים

אז לא, הכוונה היא לא לתייג סתם אנשים רנדומליים, אלא אנשים שקשורים באופן ישיר לתוכן שהעליתם באותו פוסט. למשל שת"פ שעשיתם עם מעצבי פנים או צלמים מקצועיים, לקוחות שהיו מרוצים ושלחו לכם מכתבי תודה וכו'. התיוג יכול להעלות את רמת החשיפה של העמוד, וזה בהחלט עשוי לסייע לכם.

6 – אפשר לתזמן פוסטים, השתמשו בזה

נכון, סביר להניח שאין לכם הרבה זמן פנוי, ולהתחייב ל2 פוסטים בשבוע זה לא תמיד קל. מה אפשר לעשות? אפשר לתכנן את הפוסטים חודש מראש, ולתזמן אותם לתאריכים הרלוונטיים לכל אורך החודש.

7 – התוכן יכול להיות גם אישי

אם יש משהו נפלא בפייסבוק, זה שזו רשת חברתית, ולפעמים גם תכנים אישיים יכולים להיות מעולים בעמוד בעסקי, כמו הישג מסוים, או שיתוף של משהו מהחיים הפרטיים שלכם. כמובן שצריך למצוא את האיזון, כי בכל זאת מדובר על עמוד עסקי, אבל עם זאת, מאוד חשוב לשלב מידי פעם תוכן אישי, ולהראות לגולשים מי האדם שעומד מאחורי העסק.

8 – הנעה לפעולה

רוצים שהגולשים יגיבו לפוסטים שלכם? ישתפו את התכנים שלכם? הניעו אותם לפעולה בתוך התוכן, החל מבקשות לשיתוף ועד לשאילת שאלות בתוך הפוסט, על מנת שהם יגיבו. ככל שתהיה יותר מעורבות בפוסטים שלכם – כך החשיפה תגדל.

לצד 8 הטיפים שצוינו מעלה, יש עוד לא מעט מה ללמוד על שיווק נכון ומושכל בפייסבוק, אבל אם תתחילו מהטיפים הללו, תוכלו לנהל את עמוד הפייסבוק שלכם בקלות.

בהצלחה.

נגישות